RAMS Global ve ETRO, lüksü zirveye taşıyor

Amiral gemisi gayrimenkul ve inşaat olan, 8 farklı sektörde güçlü varlığıyla bilinen lider markalardan RAMS Global, moda dünyasının ikonik ismi ETRO ile lüks yaşam alanlarını yeniden tanımlıyor. Bu stratejik iş birliği, ETRO’nun gayrimenkul sektörüne attığı ilk adımı temsil ederken, iki dev marka, gayrimenkul ve modayı bir araya getirerek markalı gayrimenkul pazarında uluslararası bir perspektif sunacak.

ETRO, RAMS GLOBAL İLE İLKİ GERÇEKLEŞTİRDİ

36 yıllık uluslararası deneyimi ve 6 ülke, 11 şehirdeki 100’e yakın prestijli projesiyle dikkat çeken RAMS Global, lüks İtalyan moda markası ETRO’nun gayrimenkul sektöründeki ilk küresel adımı olan bu iş birliğiyle, yenilikçi vizyonunu bir kez daha ortaya koydu.

20 + 20 yıllık iş birliğinin lansmanı, ETRO’nun Milano’daki genel merkezinde gerçekleşti. Bu iş birliğinin ilk projesi ise ödüllü mimarisiyle Maslak’ın Boğaz manzarasına açılan kapısı “RAMS Beyond İstanbul” olacak. Proje, İstanbul Maslak’ta üç köprüyü gören konumuyla, şehrin tüm renklerini ve yaşamın tüm dinamizmini gözler önüne serecek.

“ETRO Residences at RAMS Beyond İstanbul” ismini alacak prestijli konut alanlarında ETRO’nun kültleşmiş “Paisley” deseninin de bulunduğu çeşitli tasarımlar dizayn edilecek. Projede, ikonik markanın tasarımcılarının elinden çıkan İstanbul temalı özgün eserler de kültürel sentez ürünleri olarak göz dolduracak. RAMS Global ile ETRO’nun iş birliği Türkiye’den sonra ilerleyen dönemde dünyanın farklı ülkelerindeki projelere de taşınacak.

DEVRAN BÜLBÜL: “MARKALI GAYRİMENKULDE STANDARTLARI YÜKSELTİYORUZ”

RAMS Global olarak, dünya markası ETRO ile iş birliğine dair memnuniyetlerini dile getiren RAMS Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Devran Bülbül, “RAMS Global ve ETRO’nun bu güç birliği, gayrimenkul pazarına yalnızca uluslararası bir perspektif kazandırmakla kalmayacak, aynı zamanda lüks markalarla yapılan iş birliklerinin sınırlarını yeniden tanımlayacak. ETRO’nun tasarımdaki eşsiz ustalığı ile RAMS Global’in çığır açan projeleri, markalı gayrimenkul sektörüne yenilikler getirmeyi hedefliyor. Bu iş birliğinin ilk eseri olan ETRO Residences at RAMS Beyond İstanbul, RAMS Global’in 36 yıllık sektör deneyimi ile ETRO’nun dünyaca ünlü zarafet anlayışını buluşturarak benzersiz bir yaşam deneyimi sunacak. RAMS Beyond İstanbul, Türkiye’nin markalı gayrimenkul pazarında standartları yükseltirken hem yerli hem de uluslararası yatırımcılar için cazip ve öncü bir fırsat olacak. ETRO ile gerçekleştirdiğimiz iş birliğini Türkiye sınırlarını aşarak globale de taşıyacağız” ifadelerini kullandı.

FABRIZIO CARDINALI: “UZUN VADELİ İŞ BİRLİĞİMİZİN TEMELİNİ ATTIK”

Etro CEO’su Fabrizio Cardinali ise, “RAMS Global ile ortaklık, olağanüstü mirası ve yenilikçi, ileriye dönük yaklaşımıyla tanınan bir markanın farkındalığını ve değerini güçlendirmeyi amaçlayan uzun vadeli bir iş birliğinin başlangıcını işaret ediyor” dedi.

Oniro Group Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Moreno Brambilla da “Made in Italy” modasının seçkin temsilcisi Etro ve en önemli ve en hızlı büyüyen gayrimenkul ve kalkınma gruplarından biri olan RAMS Global ile kurduğumuz ortaklıktan büyük gurur duyuyoruz. Bu, markalı rezidansları genişletme stratejimizde yeni ve başarılı bir bölümü temsil ediyor” diyerek, “Bu kalibrede üç ortak bir araya geldiğinde ve birlikte çalıştığında, sadece sihir bekleyebilirsiniz” şeklinde konuştu.

RAMS BEYOND İSTANBUL’DA LÜKS YENİDEN TANIMLANIYOR

İstanbul’un yaşam merkezi ve yatırım alanı olarak en kıymetli aksı üzerinde, Maslak’ta yer alan RAMS Beyond İstanbul, İstanbul Boğazı’nın üç köprüsünü gören konumuyla 360 derece bir İstanbul manzarasına sahip. RAMS Beyond İstanbul, Amerika’da çelik yapı mevzuatında devrim yapan Thornton Tomasetti tarafından projelendirildi.

RAMS Beyond İstanbul, benzersiz mimari yapısıyla 1+1’den 4+1’e kadar farklı büyüklükteki prestijli dairelerde markalı rezidans ayrıcalığını sunuyor. Sonsuzluk havuzu, helikopter pisti, paylaşımlı çalışma alanları, metro direkt bağlantısı, Michelin Yıldızlı restoranı, kültür sanat alanları ve seçkin markaları barındıran mağazalardan oluşuyor. Proje, European Property Awards’ta 2023-2024 yılı “Karma Kullanım Mimarisi” ödülünün de sahibi oldu.

RAMS GLOBAL HAYATA DEĞER KATIYOR

36 yılı aşkın köklü geçmişi ve 8 farklı sektördeki projeleriyle faaliyet gösteren RAMS Global, Kazakistan ve Türkiye başta olmak üzere dünya çapında 6 ülkede ve 11 şehirde çalışmalarını sürdürüyor. Türkiye’de doğup uluslararası bir marka olarak yolculuğuna devam eden RAMS Global, inşaat ve gayrimenkulün yanı sıra medya, turizm, sağlık, madencilik, mobilya, yeme-içme ve paylaşımlı ofis sektörlerinde yatırımlarına yön vermekte olup, 25 binden fazla çalışanıyla dünya çapında 4 milyon metrekareden fazla alana yayılan 100’e yakın projesiyle şehirlerin mimarisine ve insanların yaşamlarına değer katıyor.

RAMS Global, Kazakistan ve Türkiye’nin yanı sıra Almanya’nın Magdeburg şehrinde 2.000 dairelik mega karma konut projesi RAMSBurg ile yeni yaşam alanları sunarken, Phuket’in büyüleyici doğal güzellikleri içinde konumlanan La Green Park Hotel & Residence ile Tayland’ta benzersiz tatil deneyimleri yaşatıyor. Dubai ve Irak’ta da inşaat ve gayrimenkul faaliyetlerini sürdüren RAMS Global, Türkiye’de İstanbul’un yanı sıra Gaziantep, Bodrum, Ankara ve Kocaeli’de de nitelikli projeler üretiyor.

ETRO HAKKINDA

Gerolamo Etro tarafından 1968 yılında Milano’da kurulan Etro, Erkek ve Kadın Hazır Giyim, Aksesuar, Ev, Koku ve 2023’ten itibaren Çocuk ve Gözlük koleksiyonlarından oluşan eksiksiz bir ürün yelpazesiyle işçilik ve yaratıcılıkla eş anlamlıdır.

Benzersiz bir ikonografi ve DNA’nın yaratıcıları olan Etro ailesinin liderliğinde geçen uzun bir tarihin ardından, Temmuz 2021’de L Catterton şirketin çoğunluk hissesini satın aldı. Satın almanın ardından, Haziran 2022’de Marco De Vincenzo, Maison’un tüm serileri için Kreatif Direktör olarak atandı.

De Vincenzo’nun vizyonu, markanın köklerine ve “Made in Italy” (İtalyan malı) geleneklerine tam saygı göstererek bireyselliğin özünün kutlanmasıdır.

Etro’nun varlığı, Milano, Londra, Paris, Dubai, New York, Pekin ve Tokyo gibi sembolik lüks alışveriş şehirlerinde prestijli bir konuma sahip olan markanın Avrupa, Kuzey Amerika, Orta Doğu ve APAC genelinde 20’den fazla ülkede 130’dan fazla lokasyondan oluşan perakende mağazaları tarafından yönlendirilmektedir.

Etro’nun dağıtım ağı, çok kanallı satış stratejisi, seyahat perakendeciliği ve seçkin küresel toptan satış mağazalarını da kapsamaktadır.

ONIRO GROUP HAKKINDA

ONIRO Group, İtalyan lüks mobilya ve iç tasarım sektöründe faaliyet göstermektedir. Şirket, her biri belirli bir yaşam tarzı konseptinin ifadesi olan ve rafine uluslararası müşterilerin karmaşık ihtiyaçlarını karşılayarak dünyada öne çıkmasını sağlayan ayırt edici bir unsur olan beş ürün serisine sahiptir. Jumbo Collection markasının klasik tarzda kaliteli mobilyalar üretmek üzere kurulduğu 1985 yılından bu yana Grup, en son trendler doğrultusunda modern ve yenilikçi formlar içeren yeni koleksiyonlar ekleyerek zaman içinde genişlemiştir. Roberto Cavalli Home Interiors serisini üretmek için 2012 yılında bir lisans alınmıştır. Bunu 2014 yılında, modaevinin tarzını çağdaş unsurlar, metropol cazibesi ve vintage referansların mükemmel bir karışımıyla yansıtan Gianfranco Ferré Home markasının lisansı izlemiştir. Mart 2016’da deneysel JCP Universe markası doğmuş ve sanat ile tasarım arasındaki ince çizgiyi aşan bir ürün yelpazesi oluşturmuştur.

Eylül 2017’de portföy, seyahat temalarından esinlenen egzotik cazibeye sahip mobilyaların çağrıştırıcı kumaşlar ve malzemelerle hayata geçirildiği ETRO Home Interiors serisi ile daha da zenginleştirilmiştir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir